Busy day, today.

Hej alla galna kakmonster! Jag hade tänkt mig att sista dagen i frihet (imorgon börjar skolan) skulle spenders med kudde, täcke och möjligtvis VÄNNER, that's it liksom!  Så jag förberedde mig på sovmorgon och tidig hopp-i-säng... blir aldrig som jag tänkt mig! Och tur är väl kanske det. :) I stället vaknade jag 07.30. Stack in vid tolv till stan med Johanna för att inhandla lite smått och gott till skolstart. En tee från Gina Tricot, två par örhängen från H&M & sedan  Mamma Mia! skivan (I'm a huge sucker on it!). Vi hittade även Sofie & Elin på staden där de satt och fika, så ja, vi
hoppade in i deras samtal och blev kvar. Johanna och jag käkade baguette på CoffeHouse by George. Vårpå jag mötte upp Elin klockan fyra, annan vän, för en fika. Mycket trevligt! Och efter att ha hoppat fram och tillbaka så begav jag mig nslutligen tillbaka till Elin, Sofie & Johanna i Ektorp för filmhyrning & käk. The girlies bestämde till sig filmerna Into the blue & The Others. Två filmer som jag sett dryga hundra gånger, men så är jag en sucker på film också, och jag tjatade till mig Brokeback montains - varpå jag även lyckades övertyga dem om att se under maten. Förutom att Heath Ledger är en jävla skönhet (och DÖD) plus att Jake Gyllenhaal är svenskättling (!) så var väl filmen lite för djup för min sinnesstämning! Men what a fuck, imorgon efter the school bär det av hem till Elin igen för att se klart våra filmkap. Jag måste bekänna en sak. Jag blåste en femhundring idag. Jag som för bara ett par dagar sedan predikade om hur duktig jag hade blivit på att spara. Hm... jag antar att jag hade förtjänat dessa saker väldigt mycket! Jag var helt enkelt värd dem ! :P En skiva kostar skjortan, det är töntigt! Sedan teen och därefter foodie foodie och fika. Jag förstår inte hur vi kan hushålla med studiebidraget och samtidigt lyssna på musik. För inte är vi olagliga och laddar ner, inte? Jag ser det som enda utväg! Damn. Ge oss musik-bidrag! :P Jaja, nu ska jag slänga mig i säng och sätta på skivan, jag älskar när Amanda Seyfried sjunger loss I have a dream. God, I'm inlove with that combination! Jag har tyvärr inga bilder idag, blev lite senare än planerat som sagt. Men så fort jag har tid puttar jag in dem! :)

Good nighty,
Louise

Kommentarer
Postat av: Linnéa

Jag saknar dig, jag behöver dig sol. Ses?:D

2008-08-19 @ 17:26:46
URL: http://linneeaandersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0