Catfight.

När jag är utvilad och energisk som jag brukar vara, är jag en väldigt diplomatiskt lagd person som kan snacka för sig. När jag är trött och grinig, vilket faktiskt inte alls är särskilt ofta - då är jag ganska mycket åt andra hållet. Och jag har märkt att det är just i detta stadie som min lillasyster ska tjafsa med mig. Typiskt: Jag sitter på datorn. Hon tjatar om något småsaksaktikt som egentligen hon är ansvarig för, typ disken. Jag försöker ignorera, och bara knappra vidare på tangenterna. Hon skriker. Jag börjar sjunga högt för mig själv. Hon pustar högt och spänner in ögonen i mig. Jag ignorerar vidare. Hon sätter på HÖG musik och går sin väg. Hon har varit sjuk här i en vecka och typ legat däckad i sängen 99% av tiden. Så ja, nu var det tydligen dags att ta igen all förlorad tid att tjafsa! Men men, jag älskarna för det! och egentligen vet jag inte varför jag skriver detta, bara kände för det liksom! Mohaha, jag antar att min rebelliska syster förtjänar en plats i min blogg! (; 

Kommentarer
Postat av: Becca

hihi thanks! Tror det blir att köpa dom :)



jaa det är verkligen superkul nu är jag uppe i lite över 8500 :) hoppas de är många som blir godkända bara! Btw håll utkik ikväll kommer nog svaren på en del av frågorna :) och du är med i ett svar ;) hihi!

2008-08-17 @ 20:47:34
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Becca

Nu är det uppe :) take a look! Jo tack det är bra med mig :) hur ståre till själv då bruden? :)

2008-08-17 @ 21:24:17
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0