Freaky friday!

Hello rockers. Jag är precis hemkommen från stan. Idag stod nollning på schemat, vilket innbar att de stackars ettorna fick slita av sig kläderna och börja smöra för treorna. Mycket underhållande! ;) Därefter kom Johanna och plockade upp mig för att käka SPICY HOT (tredje gången denna vecka). Därefter drog vi en repa på stan. Det är nämnligen Augustifest i Norrköping, vilket innebär marknad, event, band som spelar och fyverkeri hela helgen - Norrköping vaknar med andra ord till liv! Men, denna helg ska jag överge uppvaknande av staden för att istället bege mig till ett landställe med mina brudar Elise & Cassandra. Ska bli så jäkla nice. Imorgon drar jag mig innåt city för att handla käk med damerna. Sedan bär det av till förhoppningsvis sol, bad & MYS! Ikväll ska jag & Johanna ta oss in till the party för att först käka med min familj på Harrys och sedan se på fyrverkerierna.

Puss på er.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0