Fredagsmys!

Fredagarn är mina favoritdagar, men ibland skrämmer det mig hur fort de kommer ifatt varandra! Tyvärr blev det danska besöket uppskjutet ganska hastigt. Alltid kul att se fram emot saker och ting! :) Om en timma ska jag catcha bussen till Sofie för att smida vidare på våra planer, ser så oändligt mycket fram emot dessa vankandes dagar! Jag brukar tänkta på att aldrig döda spindlar, jag har stenhårt fått för mig att det styr regnet. Ni vet, dödar jag en spindel regnar det imorgon. Haha, tvångsbetonande handlingar! Men men, jag låter bli. Hur som helst funderar jag på hur regnet har kunnat hitta hit, jag har ju faktiskt inte rört en endaste liten spiderman på senaste tiden. Har faktiskt varit ganska duktig på den punkten! Så, if the weathergod seems to see detta inlägg kan du väl slå mig en signal, för vi måste ha missförstått varandra!

Nu ska jag äta.
Puss.


Kommentarer
Postat av: Becca

mm fy vad trött man är på det här regnet nu fy fy fy!

2008-08-08 @ 16:56:11
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: amanda

snygg blogg du har! =)

2008-08-10 @ 13:39:12
URL: http://amandandreasson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0