Fy fan vad jag är bra!

Låt mig presentera mig själv. Jag heter Louise och är en av världens bästa/gladaste/konstigaste människor!  Jag ska till Kalifornien i ett år. Jag tycker om frukost. Ami James är snygg. Jag ska tattuera mig. Gene Simmons är ballast i världen. Om två år lämnar jag Sverige. Kanske för gott. Jag är lycklig när jag står på en surfingbräda. Att le gör mig glad. Jag har världens bästa mamma. Jag har namnsdag på måndag. Om en vecka befinner jag mig exakt där jag vill vara. Jag är envis. Mitt hår är brunt. Jag jobbar i klädbutik. Min svaghet är bikinies/skor/ryggmuskler. När jag var liten ville jag bli racerförare. Jag lyssnar på Kiss. Min favoritfärg för tillfället är lila. Jag tror på mig själv. Jag har varit kär. Löpning ger mig lyckorus. Shoppingpåsar i mina händer är som handen i handsken. Jag vill till Tokyo. Jennifer Lopez har världens vackraste skratt. Mina syskon heter Alicia, Philip & Simon. Jag drömmer ofta mardrömmar and I like it. Jag är en sucker på romantiska komedier. Mitt huvud är fyllt till brädden med idéer. 
Och ja, just det, jag bloggar!


Kommentarer
Postat av: Josiee

hihi va härligt! You go girl!:)

2008-08-22 @ 03:53:56
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/
Postat av: Zara

DU är bara BÄST <3

EN vän som man alltid blir glad av. Miss you baby

2008-08-22 @ 07:04:18
URL: http://gummiankaa.blogg.se/
Postat av: Fanny!

Du är helt enkelt bäst<3

2008-08-22 @ 13:27:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0