Jag lever det liv jag vill leva.

Jag känner mig så duktig. Så duktig och nöjd! Under eftermiddagen har jag hunnit att städa mitt rum, utan att fuska. Dessutom tagit mig tid att göra hundra olika inpackningar av hår och kropp, plus planerat upp min vecka. Mycket ska göras! :) Och detta ska bli en jäkla kanonvecka! Imorgon kommer familjen Wernerson hem hit för planering av ja, lite saker. Jag är så glad. Dels på grund av att jag gör det jag känner för. Dels på grund av att jag börjar förstå hur jag vill ha allt. Jag vill vara fri, göra det jag känner för, leva livet som om varje dag vore det sista! Uppskatta människor men samtidigt inte vara beroende av någon. Och sedan sist men inte minst, jag är glad för att jag trivs så bra med mig själv. Visserligen har jag alltid gjort det, men jag verkligen tycker om att vara jag. Jag tycker om allt med mig själv och det jag tycker mindre om ser jag till att fixa, inget blir bättre av att klaga eller må dåligt! I'm always trying to make it better. Jag behöver ingen som säger att jag är bra. Det räcker med att de orden kommer från min egen mun. Jag är stolt över allt jag har åstakommit hittills och över hur jävla bra jag kommer att ta mig till nästa punkt.

Åh, jag älskar mitt liv!
God natt & sov gott! :)♥


.

Kommentarer
Postat av: kristin

sv: tack så jättemycket :) din med :)!

2008-08-24 @ 22:14:15
URL: http://fkj.blogg.se/
Postat av: Becca

Du är grym tjejen!! Önska jag vore mer som du ... Du har så rätt, och du rä så rätt!

2008-08-25 @ 18:48:31
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0