Like rain in the desert.

Hejhå! Har lite bråttom, så tänkte slänga in ett par ord om mitt liv. Gårdagen spenderades först med en sväng i stan med mamma, mormor & Alicia. Jag inhandlade en liten armbandsklocka och en Billabong-hoodtröja. Det där med att jag har börjat spara, jag ser dessa saker som ... invseteringar! ;) Därefter bar det hem till Sofie, tiden slog bakslag då jag vänt på drygnet för kraftigt, jag hade en really badday. Så  ja, vi gjorde som alltid... vi bara möjste. Phille & Oskar pallrade sig hem till oss för film och prat, jävla nattugglor. Mer då? Jag klippte mig, hatar att ha saxen i mitt hår. Men mitt hår skrek av åtrå av att få fräscha upp sig, så.. jag gjorde't! jag säg även I AM LEGEND, två gånger! Filmen är underbar! :) Sofie klagade dock och påpekade att det var den sämsta film hon hade sett (filmen innehöll alldelles för få människor ) (?) jag tycker att dne var en höjdare! Den hade något särskilt. Plus att Will Smith är en jävel på scen, favorit.

Sofie sov över och åkte hem skapligt. Sedan spenderade jag dagen idag med en annan väldigt härlig person! :) Mycket myjsit! Then to the final, JOHANNA FYLLER 17 ÅR IDAG! Så jag myste hos henne resten av kvällen tillsammans med hennes tuffa släktingar. Fanny-Maria & jag köpte One Tree Hill Säsong 2 till fröken! Jag älskar den bruden! Jag vill även påpeka att Sofie Wernerson "aka" min bästa vän har satt ner sina fantastiska värderingar om kroppsideal i sin blogg. Våga inte missa! www.wernerson.blogg.se

Nu ska jag soova och se på I am legend,
ha en underbar dag imorgon, för det ska jag!

Mormor catchade mig vid min passion, körsbärsträd, där under jag i princip bodde hela sommaren! Så ja, jag tänkte att det var lite status att visa att min mormor kan fotografera med min mobil. GO MAMA!

Kommentarer
Postat av: SOFIE

SNIGGT bruden!

Och man bugar för länkandet;)

2008-08-13 @ 09:26:32
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Martin din barndomsVän:)

"Sedan spenderade jag dagen idag med en annan väldigt härlig person! :) Mycket myjsit! " hihi jag tror jag vet vem(A)

2008-08-13 @ 14:00:12
Postat av: Therese Marie

saknar dig SNYGGING !! (L)

2008-08-13 @ 14:44:30
URL: http://ainariel.blogg.se/
Postat av: Becca

Vilken härlig bild :)



du passa på och ställ frågor i min blogg på frågestunden ;)

2008-08-13 @ 15:32:19
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0