Tänka, tänkte, tänkt.

Fredagsprat. Kanske ett nytt smart sett att avreagera/ventilera/fläkta/lufta/motivera sig själv på!

Mina aktuella livskategorier:

Skolstart/sommarlov: Hetaste samtalsämnet! Det ska bli roligt, men visst är det lite ångestfyllt att känna sommarlovets sista dagar ticka förbi. Dock har detta lov varit ett av de absolut bästa. En underbar blanning av vänner, nya människor och händelser har präglat mina dagar! :)

Kalifornien:
Klockan tickar ner. Om ett år befinner vi oss i tha US and A. Tidigare tog det emot att känna hur jag reste ifrån vännerna. Men mycket har hänt, jag är självständing och ser inte ett endaste problem på vägen. Jag planerar att köpa mig en bräda vid ankomsten. Catcha lite tickets till koncerter redan innan, så att man har biljett när man är USA. Linkin Park, Jimmy eat world och Red Hot Chili Peppers planeras bland annat att ses, förstå vilket jäkla drag.

Andra bloggare: Jag är inget för att dissa andra "stora" bloggare :P Självklart kan man beundra vissa, samtidigt som man kan fnysa åt andra. Men varför ödsla energi på att skriva ner dem i min blogg bara för att jag stör mig på dem? Då finns det bättre åtgärder - som att hoppa över att läsa deras bloggar till exempel... Istället vill jag gärna lägga till att de vars bloggar som jag läser har förtjänat sitt namn i min blogg.  
Sofie
Becca

Två tjejer med olika coola stilar, jag har fastnat för deras texter om sin vardag.
Blondinbella
Hon må vara kritiserad, men det raderar inte det faktum att hon är en  jävligt driven kvinna.

Medgångar: För tillfället hoppas jag att min & Soofs plan går i lås, den kommer presenteras den 29:e augusti i sådant fall! ;) A dream coming true, så att säga.

Nu ska jag skynda mig hem.
Puss, pussade, pussat, glass.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

my love<3

2008-08-16 @ 10:48:29
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Becca

hiihi tack babe! jag diggar din med blogg som bara dem!

2008-08-16 @ 14:29:07
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0