Måndagmorgon

Godmorgon. Har ni sovit gott? Ibland blir jag galen på min kropp. Jag kan inte sova, men jag behöver min sömn. För att jag ska funka behöver jag mat eller sömn i stora doser, helst båda två. Men efter att ha fått i mig en god macka & vaniljfil var jag fort uppe på benen igen! :) Jag har dragit på mig en förkylning, smidigt jobbat Louise! Jag får väl ta och skylla mig själv, jag är en varm person som gärna "glömmer" tröjan hemma. Och vad resulterar det i? Jo, kyla & förkylning. Och det blir inte bättre av att jag inte tränar, mitt imunförsvar har verkligen sjunkigt lägre än Glocalnet bara på en/två månader. Men, lika glad är väl jag för det! Jag funderar väldigt starkt på hur jag ska göra med min thaiboxningsträning. Första tanken var att bara jobba & plugga denna höst, måste ju skrapa ihop en stor slant till USA. Istället hade jag tänkt att springa mycket på kvällarna. Men, jag saknar verkligen sparkarna. Fruktansvärt mycket! Så, jag tänker pallra mig till träningen med Fanny om någon vecka för att sedan ta ställning. Nu sitter jag här i skolan, klockan är snart nio och vi börjar om en kvart. Jag har fyra föreläsningar och en labb idag. Varför känns det så jobbigt att tänka på hur många lektioner man har egentligen? De flesta är ju extremt intressanta och jag lider ju inte av att gå på dem. Nej Louise, vi måste se frammåt, kemilabben ska bli rolig idag! Okej, vem försöker jag lura? Haha, I'm just gonna do it!

Ha världens bästa dag alla kakmonster!
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0