Motivations shopping.


Andra ring Samhäll/ekonomi. Jag är jävligt pepp. Men, eftersom att jag inte är mer än människa (lite gud är jag också) så var jag tvungen att jaga motivation. Och bytet fann jag på Kontorab & Tiimari. Det stora kollegeblocket med monster på ska bli mitt Naturkunskapsblock ni kanske kan gissa er till varflr, inlöptes då på Tiimari för 15 kronor. Och eftersom att mina dagar är fulla av händelser av olika slag så införkaffade jag mig även en liten almenacka från Kontorab för 69:- med matchande penna för 27:- Riktig investering! Och bara av att vila ögonen på bytena får mig att vilja plugga.. typ! ;)

Hur har ni skaffat motivation? ♥

Kommentarer
Postat av: sara

grymt söta saker, håller med dig om att det får än att vilja plugga, men bara lite ;P

2008-08-20 @ 20:39:40
URL: http://buckler.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Vilka fina saker :)

2008-08-21 @ 11:18:55
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0