Och ibland faller snön mitt i sommaren.







För första gången på väldigt länge kom jag knappt upp i morse. Våra nätter tär på oss, Sofie. Men än en gång, vi är här för att leva livet! Läste ni mitt förra inlägg så antar jag att ni fått ett hum om i vilken stor utsträckning vi leker med dygnets timmar. Vi kom i säng runt fyra och vaknade nio, hyfsat bra för att vara oss. Vi är så jävla pepp på livet! Hela dagen gick jag och pratade med henne i telefonen och när hon slutade jobbet catchade jag samma buss och vi begav oss till Smedby. Vi har stora planer på gång! Ikväll har mina kära syskon äntligen begett sig hemmåt. Saknade som in i H. Så nu ska jag nu ska jag ner och krama ihjäl dem, typ.
Puss på er alla Peppiga Pior & Snobbar! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0