Onsdag

Behöver jag kommentera rubriken? DET ÄR EN DAG KVAR! Jag har tjatat hela veckan om hur fort jag vill att tiden ska gå. Jag erkänner, jag ångrar mina ord. Jag vill nuta det sista nu! Min dag var fylld av planer redan när jag slog upp ögonlocken. Farmor, farfar & pappas familj stod på schemat. Men, vid lunch kallades jag in till jobbet. Så det blev att jobba från fyra till sju. Alltid så jädrans kul! Butiken var ganska fylld hela tiden då vi hade kampanjdag. Lars Winnerbäck blandade sig med Nickelback/Linkin Park i tre timmar, vilket var som godis för öronen! Tyvärr vart det att skippa farmor och farfar. Men, det är sådant man får ta ibland, blir att åka dit efter Spanien!

Nu har jag egentligen sjukt bråttom. Om trettio timmar går planet och jag måste hinna packa, packa, packa och göra tusen andra saker. Damn. Jag älskar livet! Imorgon har jag hm... två lektioner. Ska sedan ner på stan med Sofie för inväxling av pengar. EUROS CAN NEVER BE WRONG! Även inhandla lite smått, frukt, dricka, tidningar, ansiktskräm, linne, necessär och så vidare. :) Därefter bär det hem till mormor och morfar. Fika för hela slanten! Och sist men inte minst kommer Sofie hit, hon ska slagga över. Mamma pratade om thaimat, my favorite! och vi ska försöka sova de tre timmarna (vem försöker jag lura, vi kommer inte sova!) Och här sitter jag nu och har tusen saker att göra, har hämtat in lite musik till iPoden! Nu ska den bara laddas. Kan ni rekommendera någon bra låt?

Men, nu måste jag packa!! Har så sjukt mycket att göra! :)

.

Kommentarer
Postat av: Shagy

fin blogg!

2008-08-28 @ 20:24:48
URL: http://shagy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0