Sänginlägg.

Mina ögonlock har slutat sammarbeta med mig. Gosh vad jag är trött! Jag kom nyligen hem från staden med Johanna. Det blidde hamburgartallrik på Harrys med familjen, fyrverkerier & bra musik. Min förra musiklärare Johan hittade vi på scen med ett av sina band, Sailon. Tänk om Johan faktiskt skulle läsa min blogg, hej i såfall, du är en jävel på elgura! Blev riktigt förtjust i deras låtar. Träffade även ett flertal gäng av kända ansikten. Många saknade sådana. Saknade människor som man en gång har spenderat hela somrar med och som idag inte alls är en så stor del av ens liv. Läser ni detta, ni vet vilka ni är, så vill jag bara säga att jag saknar er! :) Augustifesten lockar verkligen ut varenda norrköpingsbo. Och det är så jäkla kul att springa på er! Sedan finns det personer som är mindre roligt att springa på. Jag har ett exempel, en kille som jag var på g med i vintras. Tyvärr platsar inte kärlek in i mitt liv för tillfället, vilket jag förklarade. Och han besvarade det hela med att ignorera mig. Väligt moget, haha. Men samtidigt känns det jättebra, det visade mig vem han egentligen var, och det var inte den goa gladen grabben jag fikade med! :P Jag orkar inte bry mig om människor som har så mycket problem med sig själva att de knappt kan hälsa på andra. Nejnej, din tid är för dyrbar för att vara värd att lägga ner på sådana prickar. ;)

Hur som helst så blev det bara någon timmas repa på staden. Jag ska upp tidigt imorgon, måste packa, fixa lite saker och sedan sätta mig på bussen in till Vilbergen där Cassandra & Elise väntar. Där blir det att handla lite nödprovians för en natt på Elise land. Bikinin ska naturligtvis med!

Men nej, nu ska jag hoppa i säng!
Puss
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0