Skärgården med tjejorna.

Hallå där! Jag har nu kommit hem från den perfekta avslutningen av den svenska sommaren. Tidigt igårmorse begav jag mig ut till Ändebol med Cassandra & Elise (Elises sommarstuga väntade oss). Vi handlade med oss nödprovianten som fick bestå av yalla yogurt (ett trettiotal lite drygt), ravioli, kyckling, potatissallad, baguette, choklad, bananer, ja ni fattar (vi hade svindyr överlevnads teknisk utrustning i form av ja, mat). Och som den överlevare jag är drog jag direkt på mig bikinin och bröjade gräva mask. Vi fiskade även lite kräftor och döpte dem alla med fina namn. Och efter en fylld dag av massa knasigheter så började mörkret jaga bort ljuset. Och vi anpassade oss med att först käka lite skärgårdsmat och sedan gå ner till bryggan med säkrt fyrtio levande ljus. Där satt vi insvpeta i våra filtar och bara pratade. Det kallar jag en sommarnatt. Ni vet när klockan har blivit så mycket och det enda man ser är ett svagt litet månsken på himlen. Då kokade vi upp våra kräftor och drog på kräftskiva. Det sjöngs vilt och mystes på extrem nivå!

Och efter att ha fått ett par timmars sömn, lyckas ställa sig på benen, sett USA vinna guld i basket och fått skjuts hem så är vi åter hemma. Tack tjejer för ett oförglömligt dygn! Nu är jag redo att möta hösten. Strax.

Enjoy the pics!



Kram,
Louise


Kommentarer
Postat av: Becca

så himla mysigt :)

2008-08-24 @ 13:15:17
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Sabine

ååh så mysigt!

2008-08-24 @ 16:01:16
URL: http://enibas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0