So much to do.


 Becca, en av mina favoritbloggerskor, ska åka till Turkiet samma dag som vi åker iväg. Och jag hittade en lista på hennes blogg över vad hon skulle göra innan dess. Jag skriver alltid små listor och hade skrivit typ fem innan denna resa. Alltifrån handbagage, packning, schemaläggning för dagarna innan osv. Ganska onödigt för många, men oj vad jag älskar sånahära förberedelser. Så ja, jag blev så inspirerad av Rebeccas intiativ att jag fixade min egen. Checka in hennes blogg förresten, den är grym!

Kommentarer
Postat av: Becca

Vad gullig du är :) glad jag blir!! Att du kan tycka om min blogg så mkt? det gör mig så rörd :)



Nee vi åker nu på ferdag :) UNDERBART! Åker ni med från Norrköping? HA det superbäst!!!!! mmm jag älskar med dagarna o förberedlserna innnan. hihi

2008-08-26 @ 22:42:28
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0