Söndag.

Okej, headern är en "tills-vidare-utfyllnads-vara". Är så supersugen på något nytt som jag verkligen, verkligen vill ha! Imorgon är en ganska stor ny vecka. Tisdag, första dagen av andra ring, ska invigas med något pampigt... kanske till och med slår till med något så stort som SPICY HOT (favorit thai-hak)! Jag är så jäkla pepp på skolan, tro det eller ej. Ett år, sedan är det Kalifornien! ;) Nu ska jag slänga ihop lite kläder och shit till, ska till mormor och morfar för lite nattslaggning!

Puss,
Louise



Aruba, Karibien, 2007.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Aha vad synd. Pixie är verkligen en buisy woman! Men det låter tiptop, vi höres. Fa det guld pösshaj <3

2008-08-17 @ 21:20:14
URL: http://efreskgard.blogg.se/
Postat av: tove

vilken skola går du på? (:

2008-08-17 @ 22:33:53
Postat av: Becca

Vad mysig dt låter :) åka och sova hos mormor o morfar :) de brukar jag med göra. tjejen du är mysig.



Nu är svaren uppe :) och du är med!

2008-08-18 @ 14:39:27
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0