take me home where I belong, West Virginia.

HEJ! Idag kom bakslaget, jag verkar ha talang (?) i att vända på dygnet, och idag kom tiden ifatt mig! haha, jag är seg som aldrig förr. Men vad gör väl det, om ett par dagar är jag tillbaka på min bana igen. Sov över hos Johanna inatt. Och var så trött att jag somnade lite titt som tätt och mellan det så hade jag tydligen dissktuioner med mig själv... haha, därefter jobbade jag ÅTTA timmar, dä ä göoa pängar dä. Team Sportia för hela slanten! ;) Var sedan och käkade Spicy Hot med Kim. Älska denna mat! Å alltid trevligt att träffa denna vän. Nu ska jag hoppa i mjukisbrallorna och sedan gå och lägga mig vid tio, om jag orkar vara vaken tills dess det vill säga. Imorgon är det JOBB JOBB JOBB !!! :D och idag slog det mig att jag om ett år är amerikan. Om ett år befinner jag mig i Kalifornien. Detta år är alltså det sista med vännerna, i princip. Därför ska detta år utbyttjas till max! Jag är trött. Har en massa ruuliga saker att se fram emot. Projekt som ska sättas vi verket. Jag älskar mitt liv!

Sov gott.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Men det samma ditt lilla solsken! hihi. Absolut att det blir, om du fortfarande är på? :) Jag tror vi fick skjuts ut av cass mamma och skjuts hem av min :) Hur blev det med Pixie? Pöss <3

2008-08-16 @ 22:52:40
URL: http://efreskgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0