Tattuerad fjärill.

Tja, hej, hallå! Jag har äntligen tagit en myskväll framför teven. Det blidde.. hm.. 6 timmars jobb och tiden stack iväg hur fort som helst. Team Sportia-människorna är jätte trevliga och jag håller på att bli proffs inom skoområdet! ;) Dock kom jag på idag att jag äter extremt dåligt under jobbdagarna, en smoothie eller liten fruktsallad som mest. Förändring och förbättring på den punkten! Men nej, nu ska jag slänga mig i soffan och se Miami Inc. Ami, skönheten själv, är i Hawaii så Cat ska agera hans jobb idag! Jag är förälskad i detta program! :)

Over and out,
Louise


Kommentarer
Postat av: Becca

Vilken fin header du fått till :)

2008-08-17 @ 20:48:02
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0