Slippin' through my fingers all the time.

Hej alla kalaspinglor & puffar! Idag började skolan. Och för att skaffa motivation köpte jag en hel del material... ja, jag köpte mig lite motivation helt enkelt. Nicke & jag drog ett varv i staden och chillade sedan till skolan. Kul att möta alla glada ansikten igen. Och eftersom att jag är som jag är, jävligt pepp på livet,  så efter lite upprop och shit drog jag och Fanny till Spicy Hot för att få i oss lite lunch. Mitt älsklingshak där Norrköpings godaste thaimat wookas. Vi tog oss en lång lunch och pratade om allt. Älskar den människan. Hon kör sitt race med sin stil i sitt tempo i sin värld. God vad jag diggar'na! (Vad är det för fel på Sveriges vädergudar? kan det vara så att de är sura över valet år 06? De kanske sitter där uppe och svär över att Göran Persson avgick, ja, så måste det vara. De är naturligtvis råsossar. och istället för att respektera vår demokratiska funktion så är de sura.) Så för att trotsa the weathergods som kör ett oschyst väderspel så köpte vi oss varsin glass. 88:or närmare bestämt, vilket är en väldans god glass!

Vi drog oss sedan ner till Strömmen för att hänka oss in på KÄRLEK-stället. Ett litet avspärrat industriområde vid some really old lokaler, där någon har sprayat KÄRLEK på väggen. Ganska välkänt ställe i Norrköping. Det jag vill komma fram till är att jag hade en dökul eftermiddag med den bruden! Catchade senare bussen hem till Sofie för att träffa henne & elin. Såg The Others med Nicole Kidman. Fräsch film, och även om jag sett den hundra gånger kom jag inte ihåg slutet! ;) Men men, nu är jag finally home och ska slagga järnet!
Puss på er.  

Kommentarer
Postat av: Becca

Jaaa okej :) najs najs! mm jag vet nu är det nära åker dit snart liksom bara lite mer än en vecka kvar :O Herregud! Men det ska bli så himla skönt :) Ska bara njuuuuuuuuta, sola, bada, äta och dricka gott :D

2008-08-20 @ 17:35:17
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Ida

måste bara säga det att jag beundrar hur glad du alltid har varit 'nda sen "kullen tiden", häligt med USA resan, vart är det du ska?

2008-08-20 @ 18:49:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0