Let's live!

Hejhej! Längre å längre mellanrum mellan inläggen, måste vara bristen på långtråkighet och överskott på idéerna. Tyvärr kunde Martin inte ta sig upp hit, utan när vi skulle bekräfta biljettbokningen så kom vi på att "hey, var kan vi hämta biljetterna?" och det visade sig att man inte kan hämta sj-biljetter utanför Sverige. Man kan åka från Köpenhamn till Norrköping, men man kan inte hämta biljetterna utanför våra gränser? :S  Hur gör man då när man ska ta sig utomlands till Sverige? Jag menar, bor man inte i Sverige men vill nyttja vår nations tågrälsar, måste man då först ta sig till Sverige och fixa biljetter, för att sedan åka tillbaka i det land man bor i och hoppa på tåget. Förstår ni min frustration? Inte ens lite? Vet ni varför? För att jag inte är frustrerad, jag är ickemagnitiserad när det gäller frustration! Jag kan hantera all teh stress taht comes within'. Egentligen tror jag inte ens att ni förstår vad jag menade med föregående ord, ni sitter där och får inte ihop det jag försöker få fram, eller så slutade ni bry er när ni märkte att det jag pratade om inte gav er någonting, det är bra det, ibland pratar jag för mycket. Klockan är 17.17 -önska er någonting!

Hur som helst, förutom bakomliggande gryta av oväsentliga (?) ord så är jag så jävla pepp på livet! (Vadå, att jag inte får svära? Vi är väl Newage, right? Och jag använder mig bara av svordomar för att uttrycka mig kraftigt!) I fredags träffade jag min Sofie, innan hon drog till örebro med sina fruar. Vi diskuterade kommande planer. Igår, lördag, arbetade jag. Det var väldigt trevliga människor och jag ser fram emot hösten! Därefter mötte jag upp Linnéa och vi tog oss hem. Eftersom att jag hade genomlidigt en tufft rolig dag så var jag enbart öppen för chilltime och Linnéa som så ansträngande hade suttit hemma och myst var trött hon med. - Så vi slog till med chilltime för hela slanten, VÄNNER, Raise your Voice, Girls just want to have fun, ja ni vet, mys helt enkelt! :)

Men nu börjar tiden tryta (finns det ens ett ord som heter så?) så jag slänger in lite bilder i ett nytt inlägg precis efter detta, ha det underbart! :)

Let's live!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0