I've lost my heart to rock and roll.

Hur kan två dagar kännas så långt borta? På torsdagnatt beger vi oss mot Arlanda - Mallorca. En vecka tillsammans med my dancing queen. Egentligen behöver jag verkligen använda dessa två dagar väl, plugg väntar. Men ack vad jag känner mig som ett litet barn dan före dan före dopparedagen. Jag vill ha torsdag nu! Haha, vadå förväntansfull & otålig?! Det är ju faktiskt dessa två dagar man ska njuta ordentligen, dagarna man har dopparedagen framför sig. Min längtan gör mig så varm och lycklig. Jag kan verkligen knappt sitta still på stolen. Men Louise, sluta prata Mallis - återgå till matten... Jag ska verkligen se till att jobba undan och hänga med i matte b. (Hotellet har fyra stjärnor och ligger vid stranden.) Sluta prata om Mallis, Louise! Jag vart jättesugen på persikor, funderar på att gå ner och köpa mig ett par! :) (Jag ska inhandla nödprovians till flygresan, bestående av M&M's och sedan ännu mer M&M's) SLUTA PRATA OM RESAN, LOUISE! Okej okej, men jag har sådan längtan och tjotahejsan vad jag är glad. Inte bara för resan i och försig, men resan gör det bara ännu bättre! Sofie sa att det nu var 30°C i skuggan. Hur bra låter inte det? Haha, jaja nu ska jag sluta!

Matten väntar som sagt.


Kommentarer
Postat av: SOFIE

dancing queen

<3Yeay!

2008-08-26 @ 21:11:11
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0