Dags att dra till mallorca!

Idag skulle jag kunna beskriva ordet lycka, just för att jag är så nära den varma, levande känslan. Jag är lycklig. Jag är lycklig för att jag om tio tolv timmar sitter på ett plan påväg till Mallorca med en av mina bästa vänner. Men också för att jag har så underbara människor i min närhet, tack för att ni gör mig så lycklig!

Jag mötte upp Sofie på staden för att växla pengar, behövde ju lite cash i euros. ;)  Vi fixade även semestershoppingen, bilder följer nedan. Mycket mys att ha på planet/väskan/stranden. Men, nu ska jag inte sitta här och sukta er mer, mohaha! ;) Jag ska packa, vilket jag inte har gjort än, hihi. Sedan käka klart thaimaten och se Jönssonligan på Mallorca. Mycket passande!

Förövrigt åker vi hemifrån till Arlanda klockan tre inatt och planet går sju. Halv elva är vi framme i Palma de Mallorca. Nu ska jag som sagt packa, sedan ska vi se på film och prata. Ingen sömn här inte! Sofie & jag ute på äventyr, a dream coming true, the semester of all semester, kalla det vad ni vill. Jag ska i alla fall springa till gaten efter incheckningen för att inhandla M&M's, mitt flyggodis! Därefter tänka Sofie och jag ta oss en frukost. Wiiiiie, vi åker om ett par timmar. Ska ta tusen kort. Vill ni suktas ytterligare kan jag även säga att vi har en grande pooool. Och stranden hundra meter från hotellet. Dessutom drar vi på snorkelutflykt på tisdag/onsdag, heldag liggandes i en lagun! :) Jag kommer tyvärr inte att kunna nås, men jag önskar er alla en förjäkla bra vecka (för det ska vi ha) ! 

Puss & bamsekram på er alla,
Louise - the worldwider!



- Neccesär, H&M
- Body lotion, Hello Kitty
- Örhängen, H&M
- Vitt linne, H&M
- Diadem, H&M
- Ansiktskräm, Apoteket
- Fighter, älsktidning
- Cosmopolitan, playatidning

- Zoo godis

.

Kommentarer
Postat av: Becca

Tack så mkt :):):) Ha dte underbart tjejen, vilket jag verkligen tror att ni kommer få :) är det bara du och Sofie som åker? gud vad mysigt!!! HA det jättekul och njuuuuuuuuuuuuuuuuut :) Hörs när vi båda kommer hem.

2008-08-29 @ 15:56:09
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: tove

ha det så himla bra (:

2008-08-29 @ 19:32:20
Postat av: Micaela

ha en bra dag :D!!

2008-09-02 @ 10:24:42
URL: http://gillenberg.blogg.se/
Postat av: josefine

ha det bra på mallorca :D

2008-09-05 @ 14:33:27
URL: http://joooosss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0