We're going to Mallorca.

HEY PEOPLE! Om ni skulle råka stöta på mig i veckan så skulle jag här vilja lägga ut ett par varnande ord att tänka på. Idag och resterande dagar i veckan är fruktansvärt glada dagar. Mitt humör är dessutom resultatet av på tok för lite sömn blandat med alltför galen humor. Jag hade tänkt dela med mig av veckans planer. So, here it comes!  Idag slutar jag halv tre, det innebär plugg, plugg och ja, plugg! Idag ska jag agera megaplugghäst! Geografi, spanska, naturvetenskap, svenska och så småning om kommer även engelskan att joina den skaran. Imorgon ONSDAG är det plugg till halv tre och sedan hem till kära farmor & farfar, därefter hem och vålgästa min fars familj. Sedan, mina kära läsare, har vi kommit fram till veckans näststörsta höjdpunkt... TORSDAG! Jag pluggar då till sena eftermiddagen. Då Sofie kommer och droppar upp mig för en myseftermiddag. Växla pengar & shoppa på H&M står på schemat! :) Sedan hem och packapackapacka. Ja, packa! Och på kvällskvisten kommer Sofie hem till mig för lite överslaggning.Klockan tre natten till fredag beger vi oss sedan till ARLANDA! Mohahaha, jag dör av lycka! Vi har bokat in oss på ett plan till Mallorca. Och allt detta har gått så väldans snabbt, så därför har jag inte pratat om det! Men, nu är det bokat och betalt. Alcúdia, Mallis, väntar på oss klockan 10.30 på fredag! Det ser ut som om jag får min sol och bad denna sommar i alla fall.

Slänger in ett par bilder på hotellet och stranden i Mallis.
Sedan ska jag springa till matten med Fanny.


Puss

Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: tack :) det har jag haft :D

2008-08-26 @ 16:54:46
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: helena

va kul!!! jag vill oxå åka iväg nånnstans! väldigt fin och bra blogg du har måste jag säga!

2008-08-26 @ 17:35:13
Postat av: Zara

Hoppas ni får det grymt kul! Jag är AVIS! hur länge är ni borta då?

2008-08-26 @ 17:37:14
Postat av: Becca

Nu på fredag? när jag med åker :D:D vad roligt. Hoppas ni får det helt undebrart! men det tvekar jag verkligen på :)

2008-08-26 @ 17:59:38
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0