What you give is what you get.

 
Igår vart det käk på Fräcka med kusinen, väldans trevligt! Sedan bar det av till Krokek och Sofies jobb. Och som den forna glassoman jag är, lyckades jag faktiskt nöja mig med bara päron & blåbär, mitt missbruk är behandlat! Soof följde med hem och där satt vi och planerade vårt kommande äventyr i timmar! Utflykter, käk, ja ni vet rubbet av vad ett äventyr innehåller! ;) Och imorse sov sömntutan ut medans vissa andra stack in till stan på morgonkvisten för att gå på möte.

Klockan ett mötte jag upp Elise & Cassandra för att käka på Coffehouse by George, vilket var mycket mysigt! Eftersom att jag har kommit till en fas i livet då jag är i stort behov av att SPARA har jag använt mig av två metoder: gå på stan utan pengar/blundat och gått vidare när jag hittat något fint... Ingendera av dem har funkat så värst vidare, jag mår bara allmänt dåligt! Men, har man ett mål är det värt att verkligen satsa. Och det som gör mig trött är dessa priser vi betalar för att mysa till det lite socialt, vi äter ju- och fikar upp pengarna! Jag har förstört groteskt mycket pengar på mat och fika denna sommar. Och dessutom... vill de inte att man ska kunna gå på bio? 100 kronor för en film, njae va?! Dock ska jag se dessa: The Mummy, Batman the dark knight, Sex and the city, Arn riket vid vägens slut, HANCOCK, Narnia, Patrik 1,5, Get smart. Och jag har redan sett Mammi Mia TVÅ gånger och sedan bjudit Clarakusin på Kung Fu-panda! :) Nej hörreni, så här kan det ju inte fortsätta!

Nu ska jag ta och sätta på lite VÄNNER!
Take Care.


Kommentarer
Postat av: Becca

Sötnosar :)



hur har du fixat musik till din blogg? :)

2008-08-07 @ 11:07:36
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Shilan

Jag och tre kompisar ska åka till turkiet, alanya, en vecka. Det är min sista dag på jobbet idag - känns grymt bra! Vad är planerna för helgen?

2008-08-08 @ 08:31:13
URL: http://shili.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0