Båt

Hej på er, klockan är halv åtta och jag går omkring som en vandrande zoombie. Det påstås att man ska kunna vara utvilad efter ett sommarlov. Men icke, min kropp arbetar i full hastighet imot det påståendet! Mottot verkar istället vara "ju mindre sömn- desto bättre" ;) Nu har jag packat klart, jag kan fortfarande inte packa sådär lite som jag skulle vilja. VÄNNER säsong 2 och 3 åkte ner, 5 bikinies, en urladdad iPod (letar fortfarande efter laddaren) en drillion skor och typ en tröja tror jag! Men nu jävlar ska det bli båtsemester av! Jag kommer hem om ca 1 ½ vecka. Därefter blir det tältning hos Zara med S6(?), Kims land, Gryt med Johanna, Båt med Sofie, Systrar i jeans återkomst (!) OCH SISTA MINUTEN ! :) Längtar som en tok efter dessa saker, sommarens höjdpunkter. Aja, har mobilen med om det är någonting.

Puss på er nu alla badkrukor och emos! :)
Louise

Kommentarer
Postat av: Emma

det låter helt underbart!!

2008-07-18 @ 18:02:52
URL: http://emmajm.blogg.se/
Postat av: SOFIE

Nu är jag hemma och du åker. jag saknar dig vännen<3

2008-07-18 @ 20:14:28
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0