Fika med Marie

Har nu kommit hem från en väldans mysig fika med Marie. Tog en hallonsmootie (den var underbar!) på Fräcka & pratade om allt mellan himmel och jord och ja, orden tog liksom aldrig slut. Bokstavligt talat. Så det ska vara. Hon hann även med att vara smakråd mitt lilla inköp på Gina, där även Jennifer & Emelie tittade in! :)

Efter att ha hjärntvättats av VÄNNER har jag nu blivit inspirerad av Rach och hennes underbara snickarbyxeshorts. Och som plus på det även Donna (huvudperson) i Mamma Mia som bar dem i filmen. Så jag bestämde mig i morse för att försöka hitta något liknande. Och det gjorde jag! Är så sjukt supernöjd med dessa små underbara plagg. Underbara tillsammans och var för sig! :)

För mina låtsasfarföräldrars presentpengar blev det en blå-vit randig Body på Gina Tricot till att börja med. Därefter för min morbror & mosters presentkort på New Yorker bytte jag till mig den sista snickarbyxe-shortsen

Nu ska jag hoppa ner i säng och fortsätta min hjärntvättning av VÄNNER & käka körsbär, morfar kommer hem med tusen kilo varje dag, typ. Och svag för röda bär som jag är, så kan man ju inte säga nej! ;)
Natti natti,
Louise


Kommentarer
Postat av: beatrice

älska vänner! :) fina kläder också !

2008-07-15 @ 22:45:31
URL: http://beaatriice.blogg.se/
Postat av: Becca

Jättefint båda två :)

2008-07-17 @ 20:11:55
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Becca

Jättefint båda två :)

2008-07-17 @ 20:12:03
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0