Fika på G.

Fick mig lite sol idag i alla fall, jag ogillar alla dessa moln på himlen. Men solen tog bra idag, så kanske var dessa vita klutsar på den blåa duken till någon nytta. :) Jag kan inte hjälpa det, men jag är så fast i VÄNNER. Jag älskar humorn och kan inte få nog! Hur som helst så har jag mellan Chandlers skämt hunnit att duscha, sprungit runt med handuken omlindad och städat rummet OCH fixat allt klart. Kan ni förstå, Louise är för en gång skull ute i god tid?! Jag vet, det låter omöjligt. Sicken prestation, mina vänner. Sicken prestation! Om tjugo mins går bussen och om fyrtiofem mins ska jag träffa Marre för en liten fika. Ska bli trevligt att träffa henne, länge sedan vi sågs! :)

Ha det underbart så länge,
Louise 


Kommentarer
Postat av: Camilla

tack detsamma! :D

2008-07-15 @ 19:42:22
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg
Postat av: Tobias

svar: tack du med :D

2008-07-15 @ 21:06:06
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0