Ge mig torra kläder!

Jag hoppas att alla mår bra och njuter av sommaren till fullo! Vi badar, badar och badar. Igår åkte vi ring efter båt en jäkla bra stund, tiden går så fort. Jag hade dödslängtan och försökte knuffa i Martin, men stark som han är vart det jag som vart blöt. Och precis i hans typ samurajkast med mig så kom Gustav & Phille med deras ribb och vips så hände en olycka! ;) Ett köttigt, blodigt, djurigt, groteskt sår (typ) vilar nu på mitt smalben efter propellen, ärren kommer bli fräschare än en tattuering! Haha, tänkte testa på Kims akutstil (att åka in på akuten sådan 4 ggr om året) men kände direkt att det inte var min stil, jag är nog lite för cool för hans rutiner. ;)

Imorgon bär det av till kändistäta Sandhamn för lite afterbeach och annat mys. Haha, ta hand om er nu! Och just det, glöm inte att besöka Beccas blogg, www.metrobloggen.se/rebfre, alltid härliga inlägg! ;)

Kram,
Louise


Kommentarer
Postat av: Becca

Nej vad gullig du är :) så himla glad jag blir!!! oh sötnos

2008-07-23 @ 18:28:10
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0