I bet you look good on the dancefloor.

Fredag och skolan närmar sig, det klickar liksom inte. Idag anlände Ida till Sandhamn och hade Kicki med sig, trevliga människa som förövrigt bor i Boston där hon spelar ishockey (var tvungen att tillägga det!;)! Imorgon var planen att ta sig hemmåt, men icke sa nicke så förändrades den för någon timma sedan. Det blir aldrig som man har tänkt sig, kanske är det just det som är så spännande med framtiden? Av en slump, kanske pga den tidsoptimist jag är, har jag inte bokat tågbiljetter hem imorgon, trots att jag vet att jag skulle ge mig av åtta i morgon bitti... Men, hipp som happ bokade vi om planerna mot Kicki och Ida, för lite festation, vilket innebär Strängnäs och ingen hemkomst fråns om två dygn. Så, det blir att boka in sig på ett annat tåg. Nu ska jag slänga mig i säng!

Kram,
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0