Kung fu panda med Clara

Jag har precis kommit hem från en hejdundrande dag med kusinen. Vi catchade bussen in till stan för att strosa omkring. Clara passade på att fylla på sina scrapbookingtillgångar, dvs blommor och pins i alla dess färger. Och innan vi slutligen hade kommit fram till vilka paket med blommor vi skulle köpa, hade vi stått och "ole, dole, doffat" cirka sjutton gånger. Hon insisterade även på att köpa ett vänskapshjärta på halsband, ni vet sådana man hade när man var liten. Jag hade åtminstånde tre olika av dem. Och de inhandlades och snabbt avbrutna för att bli burna av C & mig. Vi droppade även in på Mc Donalds för lite happy meals. Dessutom hade Clara gjort teckningar som hon gav mig, en teckning per "destination", Mc donalds, bion, godisaffären osv. Så nu har jag väskan fylld av underbara teckningar. Och till sist hämtade vi våra biljetter, köpte vårt godis & såg filmen. Åh, vad jag är barnsligt förtjust i disneys komik!
Tackar denna supermysiga lilla människa. Tänk att så mycket livsglädje det kan finnas i en sådan liten kropp!










Inhandlade:
♥ Tredje boken ur shopoholicserien, dvs En shopoholic säger ja!
(hade tänkt att ha den på min båtresa nästa vecka!)
♥ Guldigt fjärillhalsband, H&M
♥ Svarta örhängen, H&M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0