Lördag

Goood morgon! Det där med 10h sömn/natt har inte riktigt haft någon strålande framgång, snarare 3h/natt. But still, wonderwoman! Inatt delade jag säng med Clara, min åttaåriga kusin, vi började med Kalle & chokladfabriken och slutade med kalle & chokladfabriken... och därimellan hade jag en ständig påminnare om att man får inte missa någonting! :) Och klockan sex i morse vaknade jag av att ett litet ansikte satt och tittade på mig "NU ÄR DET MORGON! NU ÄR DET MORGON!" Därefter var det Kalle & chokladfabriken, igen. Undligt nog somnade jag var femte minut, och var femte minut blev jag påmind om att "du somnar väl inte?!" :D

Och nu sitter vi ihopkrupna i min säng, Clara målar prinsessor och elaka troll, medans jag har slängt på VÄNNER -världens bästa serie. Om en timma ska vi catcha bussen in till staden för att skåda bio, käka på Mc Donalds & bara mysa! :)

Vad ska ni göra idag? :)
Kihug,
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0