Måndag, igen.

God morgon. Nej jag vet, det är inte god morgon. Men för vissa är det! (a) Jag har försovit mig rejält. Klockan 13.30 vaknade jag av mobilens smssignal. Och jag var uppe. Oj, vad  jag var uppe! Hur som helst så är det fortfarande svenskt sommarväder (= regn)  - jag är så trött på det! Så det blir att nörda VÄNNER & käka frukost, eller lunch? Något sådan i alla fall. Och eftersom att jag är ensam hemma med mina föräldrar hela veckan - så ska vi se Mamma Mia ikväll! Någon som har sett den?

Men men, maten kallar och min mage skriker! ta hand om er alla underbara!
Kihug,
Louise

Kommentarer
Postat av: lottye

sv: tack för din röst :)

håller helt med dig, lindsay ser ju faktiskt ganska sliten ut medans eva ser fräsch och naturligt vacker ut. ha en bra dag!

2008-07-14 @ 15:03:14
URL: http://republic.blogg.se/
Postat av: Camilla

började förra året så jag är en rookie ;) men det är ju riktigt kul!

2008-07-14 @ 18:50:05
URL: http://camillau.blogg.se/nyblogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0