Måndag

Idag är det verkligen en god morgon, hela jäkla året ska bli gottigt, för nu jävlar! :) Min Soof är påväg hem hit med bikinin och glajorna i högsta hugg. Min förkylning blir bara värre och värre, vilket är självförvållat, men hey, det är ju bara sommar en gång om året! ;) Hela sommaren har gått på "ta-dagen-som-den-kommer-och-hej jävlar-vilken-fest-det-har-resulterat-i"-spåret. Jag har träffat en hel del gamla kompisar och så mycket nya roliga människor, plus att jag har världens bästa vänner, jag är lyckligast i världen och jag kan göra precis allt jag vill!

Idag är det Sofie & Louise-dag blandat med sol, bikini, bad och därefter grillning hos vår kära vän Ida! :)
Och där hörde jag Soofie komma inpustande, damn, jag riktigt hör hur bikinin skvalpar i väskan i trappan upp! Yeay, detta betyder "live and love", ha nu världens bästa dag! :)

Vad ska ni göra idag? :)


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Hell yeah sweet! :)

Jag älskar våra Sofie-och-louise-dagar!:)<3

2008-07-28 @ 16:42:24
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Zara

Hoppas eran dag har varit bra <3 Ledsen att jag inte kom till ida men vi ses på onsdag!

min dag spenderade jag i Linköping med Ba... om du vill veta mer omd e så blir det på onsdag ;)

2008-07-29 @ 00:12:40
URL: http://gummiankaa.blogg.se/
Postat av: Becca

:) du är så hääärlig!!

2008-07-30 @ 20:31:21
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0