Rapport från Sandhamn.

Pikétröjor med uppvikta kragar, femtusen segelbåtar, solbrända kroppar som gjort sitt bästa för att utnyttja gymkortet... japp, jag befinner mig i SANDHAMN! Hela dagen gick åt till att steka med dessa människor till Red Hot Chili Peppers. Till höger om båten har vi ett gäng bodybuilders till grannar som olyckligtvis har glömt solskyddsfaktorn, med andra ord sitter de små kräftbiffarna i sin båt och spelar techno och spänner. Till vänster om oss har vi Björn Borg som också tagit tillfället i akt att semestra på Sandhamn. Så fort Björn böjer sig har mina ögon fullt upp med att bevaka hans byxkant, jag funderar på om han använder sina egna kallingar. Björn Borg använder Björn Borg, go!

Vi har käkat Sandhamnpizza, calzone som var riktigt goodie. Håller på att bli sjuk, kanske pga min badnarkomani dagarna i ända.I Izabellas båt börjar strax Twister-&-choklad-turnering natten ut! ;) Alla är hyperpepp och laddade till tusen, själv har jag laddat upp med Dark Raspberry & Cosmoplitan. Nu önskar jag er en enormt underbar & en förjäkla bra kväll! :)

Kram,
Louise


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Nu ska vi se. Det låter som Smögen lite där. På bryggan kan du liksom välja kille efter färg på shortsen, alla ser lika dana ut! ;o



Sedan så har jag en liten aning om att vi har kommit lite ... ur spåret(?)... på vårt experiment. Kom hem så tar vi tag i det!



Jag saknar dig massa din ... owh vad jag saknar dig!

2008-07-24 @ 23:12:34
URL: http://wernerson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0