Shopping & sommarmys vid en klippa

Hej & hallå alla galna! Jag har precis kommit hem från en helunderbar dag (jag brukar få till dagarna ganska bra faktiskt)! Tog mig in till stan för lite shopping med mormor & mamma. Min mamma är motsatsen till shopoholic. Jajamensan, tänk att hon kunde få sig en så olik dotter. :) Vi var inne på Fideli, deras favoritaffär, en bra stund. Fideli är en ganska cool affär med märkeskläder. Tyvärr är många unga rädda för att stiga in och våga se sig omkring, det en chans liksom, jag hittar mig alltid saker där. Hur som helst, så hittade jag en underbar Ralph Lauren (!) skjorta i ljusblått. Som dessutom var på rean. Men, jag har lovat mamma att jag ska spara pengar, så därför köpte mormor med sig den hem så att vi kan dela på den. Det gör vi ganska ofta faktiskt, hon är fräsch stil liksom, misstolka mig nu inte och tro att hon är en av dessa tanter som tror att de är tjugo -och dessutom klär sig därefter... Nej, hon har en sofistikerad och fräsch stil, och vi hitta mycket som passar båda. Vi tog en lunch på Sing Thai,  kyckling & jordnötsås!:)

Fick även med mig ett par skor hem! Japp, hittade ett par bruna gladiator-(liknande)-sandaler från Din sko. Har gått hela sommaren och haft en mentalbild av vad för slags gladiatorsandal jag söker, men nej, det bästa är nog att ge allt en chans!

Köpte sedan med mig lite frukt, frallor, en goodie goodie dryck från Proviva med Kiwi & Päron (stort paket) och sedan två Froosh smoothies på det. Tog med mig sakerna och for till Marby för att träffa Johanna, där vi intog en klippa för att mysa järnet. Underbar människa som jag saknar så fruktansvärt mycket, men nu jäklar! Våra ord tog inte slut, inte för en sekund, snarare pratade vi i mun på varandra! Längtar till nästa gång sötnos.

Nu ska jag plocka ihop allt i mitt rum, börja packa inför båtsemestern. Denna vecka har varit och är fortfarande så fullproppad, så ni som jag inte har hunnit träffa - vi får ta igen det när jag kommer hem för då jävlar ska det vara sol! :) Plus att vattenskotern då ska utnyttjas till 150%!

Puss,
Louise

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0