Ska vi gå hem till mig?

Båten dag 1, okej vi har nu landat i Mariefred efter tolv (?) timmar i båt. Jag har agerat barnvakt åt Simon, min fyraåriga bror som envisas med att ständigt strängt säga "Nu får det vara bra!". Och det som är så mysigt med småbarn (förutom hur de så mysigt hoppar upp i ens knä och berättar små rövarhistorier)  är deras små "upptäckar perioder". Min bror är inne i en sådan period, han försöker nämnligen prata "bebisspråk" fast att han egentligen pratar väldigt bra. Så jag försökde testa skrämseltaktiken "Jag hade en gång en lillebror som hette Marcus och som jag åt upp bara för att han pratade bebisspråk". Oj, vad det fungerade. Med en dödsallvarlig blick fick han fram "jag har slutat prata som en bebis, bara så att du vet!" Sötnisse är vad han är. Jag hade dessutom sällskap av Chan, Mon, Rach, Ross, Pheobes & Joey, bättre VÄNNER som sällskap går ju inte att ha.

Hur som helst så har vi kommit fram och käkat på STRAND. Tog en hamburgare som var... stor, nu vet jag vad du tänker Sofie, men vet du? Jag kan glädja dig med att efter denna måltid kommer det ta åtskilliga år innan jag stoppar i mig en hamburgare igen. Tillsammans med Izabella och Pelle drog vi till Stat. för att fixa godis och glass (Sofie, jag köpte hallontuggummi, så känn dig stolt!). Och nu har jag gett dem en omgång i TP. Imorn ska jag ta en tidig springrunda med Pelle, vill ha sol nu! :)

Men nu är jag död och sängen skriker efter mig... så jag ska tacka för mig och önska er en väldans underbar natt.
Natti,
L


Kommentarer
Postat av: SOFIE

Älskipälski. Jag tänkte fel, trodde att du var på båten nu. Vilket du också är. Vilket betyder att du har ett svindyrt modem och massa skit! ;)Hahaha, och angående inlägget above. Jag bara sitter och ler, sedan så skulle jag kunna vara ärlig och berätta att jag har unnat mig lite smågottigt hela veckan:o MEN. Stack faktiskt ut i Torsdags och sprang, till vattnet och tillbaka;D Höhö^^ Jag saknar dig en hel jävla massa. Så om du är snäll och snabbar på veckan lite ;) Älskling, OEF, allt vad vår vänskap betyder för mig<3

2008-07-18 @ 23:21:55
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: veronica

Tack :D<3 Du med!

2008-07-19 @ 10:07:46
URL: http://uppner.blogg.se/
Postat av: Linda

Godmorgon sötis!

snygg blogg! :D

ha en bra dag!

2008-07-19 @ 11:03:48
URL: http://undergroound.blogg.se/
Postat av: Anonym

Uppdate uppdate uppdate :D

2008-07-20 @ 22:50:46
Postat av: Becca

vet du :D? jag är uppe i 2044 sidvisngar :] på bara 5 dagar de är väl bra? eller? :)

2008-07-21 @ 22:23:47
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Becca

ååh vad kul så glad jag blir nu har jag snart 2600 :D iiih 600 till från igår trodde verkligen inte det ;O så himla kul! tack tack :)!



älskar att läsa din med ska du veta :) allt bra med dig?

2008-07-22 @ 14:32:59
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Becca

hihi jaao :] mm okej vart haru badat då? hemma eller? har du pool? vart bor du :)? jaa exakt du har så himla rätt, jag menar man fattar ju och så som sagt låter de ju lite personligare :) jag tycker de låter rätt med de låter inte konstigt!

Ta hand om dig!!

2008-07-22 @ 20:11:45
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0