Skafferiet, Fräcka & Lucky Seven.



















För det första vet jag att klockan snart är halv elva. För det andra så har jag vänt hela mitt dygn fem varv, så varför inte fortsätta? Dagen idag har varit riktigt givande! Mamma körde upp mig klockan nio, jag hann se Gene Simmons Family Jewels & käka lätt frukost. Därefter tog jag mig in till staden och mötte upp Elise. Vi tog oss en fika på Skaffet, för att sedan växla om till lunch, tiden försvann fortare än någonsin och vi pratade i mun på varandra. Vi var bästa vänner i sexan och har nu tagit upp kontakten igen, go! Hon var lika tuff som alltid och vi hade en hel jäkla massa gemensamt, åh vad underbart det var! Vi strosade runt i en timma efter fikat, först besökte vi Lucky Seven, Norrköpings tattuerarhåla nummer 1. När vi klev innanför dörren tittade de på oss som att "Ey, ni skulle ändå aldrig våga sticka en nål i era små skinn". Yeah right, tänkte vi. Och de förstod genast att vi menade allvar när jag började prata på om min stjärna jag ska ha i nacken. Vi pratade pris, storlek och datum. Så, snart ska vi allt fixa det. Snart. Och för er som inte har hängt med i svängen så ska jag alltså gadda in en mellanstor stjärna i nacken, med fem spetsar -var och ett ska stå för en familjemedlem i min familj. Alltså ska den ha betydelsen för min familj, my team! Elise och jag funderade även starkt på att gå och pierca inre öronsnibben. Dock lyckade mamma komma imellan med sin "På sommaren frodas bakterierna som mest"-teori. Så nej, vi ska vänta till hösten! Därefter gick vi in i varenda resebutik för att prata resor, vi sökte lite inspiration... och inspirerade blev vi allt!

Klockan fyra mötte jag upp Johanna och vi tog oss en smoothie på Fräcka för att senare möta upp Fanny! Efter mötet med de brudarna hade allt skratt resulterat i värk i kindmusklerna! :) Jag tog bussen hem till mormor och morfar, för att catcha mammi & micks. Och the mos' proppade i oss flera ton hallon. Sedan tog mammi och jag bilen in till Hageby för att köpa filmerna "Chuck and Larry" & "Dum & dummare" och myssnacks! Men innan ska packas, för i morgon ska jag klockan åtta hämtas. Därefter väntar een till två veckors båt genom Stockholms skärgård. Tyvärr lär jag inte ha mycket tillgång till internet, men ska göra mitt bästa för att få tag i liknande. Sofiepropp min kära, jag saknar dig och när du kommer hem får vi prata med om gaddningen! :)

Nej, nu måste jag ner och börja packa. Klockan är ju som sagt halv elva! ;)
Stor bamsekram,
Louise

Kommentarer
Postat av: Becca

oh mysiga bilder :)

2008-07-19 @ 18:23:48
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0