Hell of a tuesday!

God kväll. Här ligger jag nu i min säng med två stora vaniljedoftande värmeljus (jag har inte fixat någon belysning än) vid min sida, samtidigt som Rachel Yamagata spelas på youtube. Ganska mysigt. Tyvärr blir det att man vänder på dygnet under loven och det känns som om min kropp har vant sig alltför mycket, tyvärr. Jag har verkligen svårt för att somna på kvällarna. Men, som tur är så har jag så många saker jag vill göra att jag alltid lyckas hålla mig sysselsatt!

Sofie och jag har spenderat dagen i solen med våra små projekt. Vi har bla agerat fotografer. Bilder kommer inom en snar framtid... Därefter var jag med mamma och Micke på teatern "Kaos på kåken", riktigt småcharmig fars! :) Dock kände jag verkligen att jag inte passade in i omgivningen, publiken bestod av... pensionär. Ett fåtal ungdommar, men resterande 90 pers var garanterat över sextiofem, varav jag även hittade min farmor och farfar i folkmassan. Därefter blev det käk hemma hos mormor och morfar.

JUST DET JA, idag fick jag mina första riktiga USA-handlingar. Jag har blivit antagen som en av de tjugofem studenterna att åka med Explorica! När jag kom hem ikväll låg ett stort kuvert i brevhögen. Hey, jag var och är världens lyckligaste! Detta betyder att jag nu har en extremt stor bunt pappersformulär att fylla i. Det är ett år till, sedan bär det av, och ärligt talat kommer detta år att swicha förbi lika fort som en ferrarribil på en formel1-bana. GO LOUISE!

Imorgon får jag fint besökt av fröknarna Johanna & Fanny. Bad, bad & sol står på schemat. Och kvällen ska spenderas i Jursla ute hos mitt geléhjärta Zara, underbara människa! Där blir det att träffa gammalt folk från 9:an, med grillmys och tältning! Det är snart mindre än tre veckor kvar till skolan börjar. :S Skrämmande, men samtidigt jävligt kul (?) ja, faktiskt så är jag helpepp. Nu jävlar, liksom! Jag har två nya jobb, och flera projekt på gång! Plus att jag banne mig ska åka på sista minuten, vilket jag riktigt längtar till! :)

Sov så gott nu chokladungar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0