Tisdag

God morgon, ligger här med Sofie brevid. Hihi, hon är så söt när hon sover, pratar i sömnen och allt, har nästan lite svårt att somna för rädslan av att missa hennes roliga små ord. :) Min idé var att ställa klockan på nio, men nej, Sofie är en väldigt stor morgonmänniska, är i och för sig jag med, men jag tar tyvärr inte hänsyn till de där "underbara sovtimmarna" ett dygn innehåller. Hur som helst, så vaknade jag två minuter i nio, utan någon väckarklocka. Är inte det ganska... fränt? läskigt? slumpmässigt perfekt? Det är absolut inte första gången, utan ofta vaknar jag den tid jag har bestämt mig för innan på kvällen. Jag drömde ännu en mardröm inatt, tredje natten i rad, denna gång dog en klasskamrat till mig. Jag kommer inte ihåg hur han dog, men det var ett jävla liv om hur vi andra skulle sörja. Jag har dock hört att drömmer man mardrömmar så mår man bra (om jag minns rätt) och det är ju alltid positivt. Och stämmer det, så stämmer det jäkligt väl, för jag mår verkligen bäst i Sverige! :)

Idag ska vi som sagt ta oss ut till "en sten vid en sjö i en skog" -med bikinin i högsta hugg! Hade tänkt hoppa på bussen utanför mitt hus till Arkösund. Ska bli jättemys, men än så länge så sover sjusovaren brevid mig så jag slipar vidare på ett annat inlägg! :)

Vad ska ni göra idag? :)

Kram, Louise 

Kommentarer
Postat av: julia

sv; tack dsm :)

2008-07-29 @ 18:11:05
URL: http://johlia.blogg.se/
Postat av: Karin

Tack så mycket! Måste säga detsamma om din :)

Kramar

2008-07-30 @ 00:36:41
URL: http://karinlof.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0