Torsdag

God morgon, har ni sovit gott? :) Själv drömde jag att min kusin var med om någon olycka, ni vet en sådan dröm då man vaknar upp helt svettig och inte vet vart man ska ta vägen. Hemskt. Men, idag är en väldigt, väldigt bra dag! Molnen håller sig kvar på himlen, som om det vore någon nyhet och solen verkar ha övergett vårt land för evigt, typ. Vaknade ändå klockan 9, det är ganska bra gjort. Och efter att ha släpat mig till duschen, så duschade jag och kom ut som en ny människa, ganska pigg i alla fall. Idag är två fikan inplanerade, mer hanns inte med. Jag ska först träffa Elise, en av oss systrar i jeans, under sexan-sjuan var vi bästa vänner och hur lika som helst. Ska bli så himla kul att träffa den fröken. Därefter ska jag droppa en fika med Johanna, också en underbar vän som jag inte har haft kontakt med på ett år. Vi tog en mysig "picknic" igår vid en sjö och ska idag träffas igen. :) Men först ska jag slänga ihop en frukost och bänka mig framför tv:n där mitt favoritprogram "Gene Simmons Family Jewels", jag antar att ni alla känner till "Ormen" i Kiss, ni vet han med tungan. Han är min bandfavorit, mmmm vad jag ser upp till den mannen. Sätt på tv400 klockan 9.35 så kommer ni förstå varför.

Ha nu en underbar dag människor,
Louise


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0