ABCDEFG... you know the rest.

Bara två (en?) dagar kvar till fredaaaag! Och såå mycket ska hinnas med. Imorgonbitti ska alla USA-ansöknings-papper vara inne, så ikväll blir det sista rycket med det. Längtar så himlans mycket efter att få värdfamiljen, se vilka galningar jag ska leva med i ett år.

Fika med Alex på Fräcka stod på schemat idag, riktigt trevligt! Och nu sitter jag, än en gång, på Sofies fina barstol och knapprar på hennes tangenter. Om dryga timman börjar vår bio, Twilight! :D Och förresten, jag tänkter åka till Thailand i mars... ja, alltså jag bara ska dit helt enkelt! Så, nu söker jag helt enkelt en resbuddy! För jag SKA ha värme inom en snar framtid! Så, först till kvarn helt enkelt!!!

Nu ska jag hoppa på Sofie för vi ska ner till stan,


Och självklart bjuds det på lite mördarbilder från sommaren -07.
Pöss

Kommentarer
Postat av: Deniesé

Louise, jag följer väldigt gärna med dig till Thailand! :)

2008-11-26 @ 18:02:20
URL: http://liketolive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0