All the way DJ.

Heeeeeeej! Jag hoppas att ni har en toppenhelg. Själv är jag ledig, verkligen ledig, helt, helt, helt ledig. Jag älskar mitt jobb, men denna lediga helg behövdes verkligen efter att ha jobbat varenda en i fyra månaders tid! Och första kvällen spenderades med Magnus Betnér, eller ja, nästan. Kim och jag fick i onsdags för oss att spontant hugga två biljetter till Tal till nationen. Och vips så var det fredag och där satt vi, trettio meter ifrån den snygga mannen med den stora attityden. Jag älskar spontana saker som lyser upp vardagen. Hur som helst så har den extremt allmänbildade grabben en syn på Gud, USA & Sverige som han gärna delar med sig av. Han har en uppfattning om att alla borde ha en favoritpedofil, en favoritmördare och en favoritdiktator, ååååh galet sköna människa varför kan jag inte få köpa med dig hem?! Därefter hämtades Elin upp för lite fest hos Micka, riktigt trevligt! Och efter att ha fått i sig en sisådär fyra timmars sömn så drog vi en repa på staden. Linne & topp inhandlades på Carlings.

Och för tillfället vankas det partyyy hos mormor & morfar tillsammans med några av favoritkusinerna!
Ha en toppenkväll alla dreamers.



.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0