Om jag kunde drömma.

Åh, underbara, underbara, superunderbara film! Vidare analysering kanske resulterar i att filmen var simpel, överdriven och overkligt tramsig, jag skiter fullständigt i att vidareanalysera. Jag är stormförälskad i filmen om en tjej som förälskar sig i en vampyr. Och trots det att jag inte stortjöt när alla andra i biosalongen gjorde det, bara för att jag satt och hela tiden tänkte på hur han istället för att kyssa henne kunde äta upp henne (dålig humor, jag vet!) så älskade jag filmen så otroligt mycket! Japp, jag ska banne mig se den igen! Plus att jag är världens största filmromantiker... jag är världens största romantiker överhuvudtaget, när jag väl hittar någon jag tycker om- annars gäller riktigt tjejiga snyftfilmer! :)

Och nu är jag officiellt i väntan på värdfamilj, klockan nio imorgonbitti är alla papper klara och ifyllda! Yeay, kan inte bärga att få se vad det är för några galningar som jag ska bo hos. Men nej vet ni vad, nu ska jag sova för jag måste börja prioritera min sömn... det har Simone sagt (och inte vågar vi säga emot henne inte! ) ;D

Puss


Kommentarer
Postat av: Becca

Jag blir borta i tre veckor :)

2008-11-28 @ 09:14:57
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0