Sometimes the snow falls down in June,

Hej alla sportnördar & plugghästar! Regnet har vräkt ner, som om det har lyckats undgå er?! Jag tror att jag börjar tycka om detta, håller jag på att bli knäpp tro? Jag verkligen längtar efter att få ta på mig vinterjackan. Är nyss hemkommen från Lexington efter en dag med uppackning av en sisådär trehundra handdukar som ska vikas på ett ytterst snyggt sätt. Haha, så efter sex timmar låg båda jag & Sofie döda i en av sängarna och sjöng Abba. Mmm, underbart tröttig dag! och butiken blir så sjukt fin och på torsdag är det öppning, massa bilder kommer då! :D

Nu ska jag sova,
PUSS!

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm okej, men ska du jobba där? eller känneru den som jobbar där? :) frå väl kika in.



mm blri nog kanske brunt iaf :) bara så jibbigt mde utväxten eftersom jag rä så ljus. ne idag har inte vart någon bra dag. Själv då? Hoppas du haft en bra dag :)

2008-11-11 @ 22:09:28
Postat av: Becss

det var jag som skrev ;P vilken mysig bild föresten!

2008-11-17 @ 20:43:27
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0