Torsdaaaaaag

Jag är äntligen klar med allt som har med USA-intyg att göra! Idag var jag på mitt fjärde och sista besök på Medicin Centrum, alla tester är klara, alla prover är tagna, alla uppgifter har fastställts. Och så var det bara de´n sista underskriften som skulle bli gjord av the doc. Han stirrade strängt ner i alla mina sjutusen papper som han samtidigt fyllde i  och så hastigt tittade han upp på mig och se "men du, inte vill du väl att någon sur tjänseman stoppar dig i tullen där borta och fräser att du inte får komma in pga att du inte är tillräckligt vaccinerad?!" Och nej, jag kan väl inte riktigt påstå att det var mina planer så efter att han insisterat på att få ge mig FEM sprutor till, vände han på ett av mina papper och sa "Ehum... jag missade visst denna sida, du är redan vaccinerad..." Så, tre sprutor mindre nöjde jag mig med två!

Förövrigt så sticker Jessa till GranCan imorgon och eftersom att jag har hört att stället numera kryllar av våldtäktsmän, flodvågor, jordbävningar, krig, bränder, sjörövare, presidentbyte, kidnappare och myggor så har jag föreslagit att byta plats med henne. Med andra ord, bloggar jag inte mer denna vecka vet ni vart jag håller hus!

Nu hade jag tänkt ge mig ut på en sjujäääkla lång springtur till ingenstans. Och imorgon är det fredag.
P&K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0