Söndag

Folk snackar om hur historiskt det är att Mr Barack har tagit över posten som president over there. Det är stort, självklart. Jag menar, om nio månader (!) kommer han även att vara president för mitt land iom med min flytt. Men något ännu mer historiskt är att det idag är söndag och jag njuter av tanken på att imorgon är det måndag. Jag vet, det är skumt. Men jag längtar efter denna vecka som bara den. Efter att ha haft naturkunskapsångest i sisådär fem timmar på jobbet idag så tittade jag min mail och såg att provet har blivit flyttat till nästa måndag istället för nu på onsdag, så himla gott!

Och nu sitter jag och fixar med mina dykcertifikatspapper som skulle ha skickats till Australien för ett år sedan. Om ett halvår får jag tillbaka mitt fysiska cert och tills dess har jag mitt "tillfälliga cert", det var alltså riktigt dags att fixa detta. Men nu är det klart och ska skickas iväg imorgon. Duktigt jobbat, så att säga!

Återigen, jag längtar verkligen efter den kommande veckan. Det känns verkligen som om den kommer bli sådär "för-kalasbra-för-att-vara-sann". Men, om man skulle ta tag i the USA-papers, det är runt trettio och Jessa har redan varit duktigt och skickat in sina. Och ikväll hade vi tänkt fira Micke på farsdag med tårta och ett par Salming-kallingar.

Måndag: Plugg!!!
Tisdag: Packa upp på Lexington.
Onsdag: Packa upp på Lexington. Micke fyller år!
Torsdag: VIP-ÖPPNING AV LEXINGTON! USA-papprena tas in.
Fredag: Jobb & fest.
Lördag: Jobb & ring-mig-så-hittar-vi-på-något-! / Sofie-&-Louise-kväll-!
Söndag: Jobb & plugg!

Ha en underbar kväll,
P&K


Kommentarer
Postat av: Becca

Lexington är väl svindyrt ;P?

2008-11-10 @ 20:49:42
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0