Världens mysigaste vinter!


God kväll alla prinsessor & bankrånare. Hoppas att ni har haft en toppendag! Jag antar att ni har märkt hur mörkt, blåsigt, grått, trist, blött, kallt, regnigt & höstigt det har gått och blivit ute. Jag skulle kunna komma på hundra och åter hundra adjektiv för denna tid, men ändå är jag sådär sjukt glad för att denna årstid ändå har anlänt. Jag uppskattar nog höst-vintern mer än vad jag har tror, det är mysighetens mysigaste mystid & jag är världens största mys-utövare, alltså tycker vi om höst & vintern! För mer mys ska det bli!

För övrigt mår jag bra och har världens trötthet hängandes över min axel. Jag kan bara inte somna på kvällarna. Det spelar ingen roll hur tidigt jag än försöker sova, jag somnar bara inte. Utan istället blir det OC in på natten, vilket till slut får ögonlocken att vilja sammarbeta. Så, jag har laddat upp med kamomillte (hatar te, men ska dricka det för den goda sakens skull!) Så nu jäklar ska det bli sova av, typ.

Nä, om man skulle ta och krypa ner bland en massa kuddar & täcken, göra en smoothie, tända ljus & läsa vidare i  Bridget Jones dagbok, underbara kvinna! Man kan ju inte göra annat än att älska na! ♥
Ha en toppenkväll!
P&K
Louise

Kommentarer
Postat av: Becca

vilken härlig bild :) åh vad mysigt de där lät! KJags ak göra detsamma krypa ner under täcket o se Andra Avenyn. Ser du på de?

2008-11-10 @ 20:46:21
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Alina

Trevlig kväll på dig! :)

2008-11-10 @ 20:51:32
URL: http://emmiealina.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Linnéa

ja det har vi inte undgått! Håller med dig om att det är mysigt, härligt att bara lägga sig som på bilden under ett täcke och mysa:D

2008-11-10 @ 20:52:09
URL: http://sweetnothing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0