Lördag

God morgon! Hoppas att ni hade en superdag igår. Själv spenderade jag fredagen i Linköping tillsammans med Elin. Vi hoppade på bussen till Ikanohuset och strosade omkring i dess affärer. En kofta, två tröjor, två linnen och en skjorta följde med mig hem. Och min kamera fungerar tyvärr inte för tillfället, bilder kommer helt enkelt. Vi käkade på den goda thairestaurangen och gjorde Ikea osäkert! Och vid åttasnåret nådde vi Millas house för middag med brudarna och sedan vidare till staden. Där fick ni allt en proffsig snabbspolning och nu står JOBB på schemat!

Min kallender har varit sönderplanerad hela hösten och visst att jag är WW, men jag antar att jag börjar inse att det inte kommer fungera i längden. Så, jag har helt enkelt satt upp lite mål, Sofie har inspirerat mig!

• Bli sparsam! (40 lax lär inte simma in på banken självmant -och USA närmar sig!)
• Lägga 1h extra på skolan/dag, bli mer effektiv.
• Springa lagom, för att sedan trappa upp.

• Minska internettiden till 1h/dag.
• Försöka ha en oplanerad dag i veckan, tom. wonderwoman behöver andas ut!

Nu ska jag slänga på mig jobbkläderna och sedan rusa dit.
P&K
Louise


Kommentarer
Postat av: Soof '

Sicken tur att jag inspirerat dig, du har nämligen inspirerat mig med. Till mycket =)

loveya<3

2008-11-01 @ 11:14:50
URL: http://wernerson.blogg.se/
Postat av: Beccs

exakt de där skulle jag med behöva bättra mig på! :) you go

2008-11-02 @ 14:25:16
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0