We could have halloween on christmas,

Hej där, jag hoppas att ni har haft en toppendag! Själv var jag klarvaken vid sex och mystrött hela dagen. Kanske inte så väldans konstigt med tanke på att vi jobbade med Sofies butik igår. Men, idag ska jag verkligen dricka mitt efterlängtade, äckliga te. Blä för det och botten upp för att kunna sova! Var hur som helst tidigt uppe och firade KungFuMicke som fyller år idag, mamma gjorde en av sina berömda, underbara frukostar med smoothies & goda mackor. Och när det kommer till presenten... ja, jag hade glömt den helt enkelt. Man får inte glömma, jag vet, jag är alltid sådär tusen år i förväg med att fixa olika saker och det är förbjudet att glömma sina föräldrar.  Men, hade tänkt ge honom en judoträning och ett par Björn Borg, som jag ska fixa. Och Micke, om du nu av någon skum anledning läser detta inlägg så stämmer jag dig på din cykel eller liknande! ;)

Blev väldigt mycket plugg gjort idag, vilket känns sådär toppenskönt! Nu är det bara USA-papprena som tas in klockan 08.00 imorgon, måste finslipa och leta foton. Men, som sagt, mycket plugg fixades! Därefter en väldigt mysig fika. :)

Och imorgon gäller det, Sofies familj har vipöppning på sin butik Lexington vid Knäppingsborg! Så efter skolan är det raka vägen bums till the new shop made by Wernersons. Men nu måste jag som sagt ta tag i USA.
P&K
Louise
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0