Måndag

Hellu där! Sista dagen på lovet börjar gå mot sitt slut, men vadå? Det är snart jul! Och på torsdag är det äntligeeeeeeen 3 DOORS DOWN i Sthlm med Sofie, Linus & Nicke. Bara tanken på att det endast återstår tre dagar får mig att ha sådär barnsligt svårt att sitta still. Jag älskar sönder bandet! Let me go, away from the sun, kryptonite, When I'm gone, here without you... jag kan fortsätta, underbara band!

Och SötBecca den underbaringen gjorde mig så väldans glad med sina ord på sin blogg, tack gullunge! Och missa inte hennes blogg för den delen. :) Sedan har vi älskade Sarah som just nu sitter på planet hem från Los Angeles. Helt galet har kvinnan åkt över till KALIFORNIEN, LOS ANGELES, BEVERLY HILLS (behöver jag förtydliga mer hur sjukt detta är?) för en jobbintervju! :D Och hon verkar vara extremt nöjd med vistelsen, helt galet kvinna! Är så glad för din skull! :)

Spenderade dagen i engelska boken hos Bridget Jones, finns det någon roligare Brittiska än Britget? You got to love her! Mycket skönt att bara ta en slappdag sådär.

Och nu ropar Bridget,
P&K

Kommentarer
Postat av: Becca

Det var så lite :) Varenda rad stämde!

2008-11-10 @ 21:39:34
URL: http://metrobloggen.se/rebfre
Postat av: Becca

Det var så lite :) Varenda rad stämde!

2008-11-10 @ 21:53:53
URL: http://metrobloggen.se/rebfre

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0